Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Sned och stor, till vad?

ja det är lätt hänt att glömma det som hängts på strecket!!

Seniormedlem LSs avatar
    Reg.datum
    aug 2005
    Inte är det några avancerade program man har i datorn, men lite går det att leka med dem. De utdragna har här "sjokket ihop".
    Bifogade bilder Bifogade bilder  

Ingen klarhet Ny bild

Ny bild rörande den stora sneda flaskan. Ålder? Här en bild av stort tumavtryck? liksom en buckla på flaskan. Häftigt tycker jag, men det kanske inte var särskilt ovanligt! Kan ngn ge mig en ungefärlig ålder. Känner och tänker själv, som den novis jag är, att denna inte är helt purung!
    Bifogade bilder Bifogade bilder  

Seniormedlem LSs avatar
    Reg.datum
    aug 2005
    Sorry Äjth, det är mitt fel att tråden tappades! Vad gäller åldern skulle jag gissa på runt 100 år. Har den puntelmärke under kan den vara lite äldre, utan kan den vara lite yngre.

Flaskan ser faktiskt ut att vara handblåst men inte i form, är detta möjligt?

Sköölj flaskan med alkohol efter att det mesta av vattnet har runnit ut!! Alkoholen dunstar. bra om det är 99%. Efter ngr sköljningar ar den lagom att dricka!!

Litae gammal tråd men fanns inget intressant nytt!! Dock åker dyk prylarna fram snart å då!!!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •