Men vad står det på skylten? Jag vill ju gärna ha med de två f:en, så jag läste Affrance, Affiance och Caffrance, men fick inte fram något på webben iallafall. Jag vill gärna få det till firmanamnet och inte stolsmodellen. Eller?
Men vad står det på skylten? Jag vill ju gärna ha med de två f:en, så jag läste Affrance, Affiance och Caffrance, men fick inte fram något på webben iallafall. Jag vill gärna få det till firmanamnet och inte stolsmodellen. Eller?
Nej det är inte stolsmodellen men jag har svårt oxå att utläsa skylten.
Hej igen,
Det verkar som om stolen är identifierad (se bifogade bilder), tack till Äjth som satte mig på rätt spår.
(Min stol har ram av ek, inte teak, men samma röd/orange klädsel)
Senast redigerat av wengefre den 2006-11-16 klockan 23:29.
Du kan kikke litt på :
http://www.architonic.com
design history... prøv med dansk designer, wegner, morgensen, vodder, etc...
Er det skinn eller skaï ?
mvh
undesignable.eu
European design Market - 6 may 2007 - Eindhoven - Netherlands - Have a look on the website
jeg hadde ikke sett den posten før... ;-P
men du skal få priser for denne
mvh
undesignable
European design Market - 6 may 2007 - Eindhoven - Netherlands - Have a look on the website
Hej alle,
Jeg har skrevet en link, under linkstil en kæmpe database over danske møbler. Der kan man søge via fabrikant, eller stoftype, trætype, stoltype, formgiver, eller dato, you name it! mvh.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)