Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Folke Jernberg.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Jättefina bilder på samlingen
    I’m a real mean bitch!

    Comment


    • #32
      Tack

      Det har tillkommit en del figurer som inte kom med på bilderna, men ljuset är så dåligt så uppdateringar får vänta.

      Comment


      • #33
        Superflott samling!
        En grön dinosaurie för Rosa, och en grön kille som håller i sina tår till mig, tack.
        Last edited by Gideon; 2011-10-20, 21:26.

        Comment


        • #34
          Ånä.. gröningarna är mina favvosar, speciellt som jag dessutom förärats Tingelings gröna papegoja Click image for larger version

Name:	IMG_6287.jpg
Views:	1
Size:	64,1 KB
ID:	523256

          Comment


          • #35
            Här är mina tre svarta.

            Click image for larger version

Name:	PA210850.JPG
Views:	1
Size:	49,7 KB
ID:	523294

            Comment


            • #36
              Oj,oj,oj Vilken bildkavalkad snyggt exponerade och uppställda!!!
              Verkligen imponerande samling luchur!

              Tur att Tingeling låtit papegojan flyga hem till dig. Jag har för mig att hon har en en egen flygande hemma! På Antikvärldens dag såg jag och Gideon faktiskt en likadan papegoja till salu. Med en hög prislapp och för lite pengar i plånboken kunde jag inte köpa den, var lite orolig att du inte hade den, men nu kan jag slappna av.

              Kul även att se andra pesares Fej föremål.

              Comment


              • #37
                Tack för att ni tänker på mig det uppskattas var papegojan ni såg grön den med?

                Jodå har fått träffa Wilma i egen hög person hos Tingeling och även delat min frukost och middag med det lilla charmtrollet



                Fina figurer JJ

                Comment


                • #38
                  Ja, den var i samma färgsättning som din Fej-papegoja.
                  Kul att få äta frukost med Wilma!

                  Comment


                  • #39
                    Igelkottar

                    Sä dök både mamman och ungen upp. Och här är alla tre!
                    Bifogade filer

                    Comment


                    • #40
                      Se där.. den lilla ekorren var en nyhet för mig Kul att se att det fortfarande finns en del figurer kvar som man kan leta efter

                      Comment


                      • #41
                        Jag har mailat dig här Luchur. Har sett en blå tupp från FEJ som jag kan köpa - har du något att byta med?

                        Comment


                        • #42
                          Förlåt! Har helt glömt bort att svara

                          Blå tupp är av intresse, men jag är osäker på om jag har något bytesvärt liggandes hemma Alternativt är att du köper så betalar jag.

                          Comment


                          • #43
                            Ursprungligen postat av luchur Visa inlägg
                            Se där.. den lilla ekorren var en nyhet för mig Kul att se att det fortfarande finns en del figurer kvar som man kan leta efter
                            För min del ser jag dem som igelkottar - om än inte med vassa taggar......

                            Comment


                            • #44
                              Detta om något är ett bevis för att jag nog behöver vila upp mig när man inte ens kan skilja på kottar och korrar ......

                              Comment


                              • #45
                                Ursprungligen postat av J.J Visa inlägg
                                Jag har mailat dig här Luchur. Har sett en blå tupp från FEJ som jag kan köpa - har du något att byta med?
                                Den här fina tuppen blev överlämnad till mig av JJ idag på Retromässan i Münchenbryggeriet, Stockholm. Jag är sååå glad i den och tackar så jättemycket Som ni ser så har den acklimatiserat sig perfekt bland sina kompisar i vitrinet och har inget emot dammet
                                Click image for larger version

Name:	IMG_7695.jpg
Views:	1
Size:	42,7 KB
ID:	525577

                                Comment

                                Working...
                                X