De enda salt och pepparströare jag har som passar in här har jag redan visat. Ugglor givetvismen jag kör en repris i den här tråden.
IKEAs kvarnar, som jag använder vanligtvis, har väl några år kvar innan de platsar.
De enda salt och pepparströare jag har som passar in här har jag redan visat. Ugglor givetvismen jag kör en repris i den här tråden.
IKEAs kvarnar, som jag använder vanligtvis, har väl några år kvar innan de platsar.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Ett par för gullaskruvare och ett för flasknördarna.
De va goa flaskor!!![]()
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Pierre Forsell för Gense.
![]()
"Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
Konfucius
De här har jag garanterat visat innan, men i alla fall.
De första är ca 9 cm höga och märkta undertill med målade bokstäver "ITALY", och de andra är som bekant Pierre Forsell för Gense. Allesammans är köpa på loppis för otroliga 5 kr/st!
Mina är av senare datum. Oljespruta i mitten på nedre bilden.
Här är mitt bidrag.
Inte så märkligt men trevligt och funktionellt.
Dom var väldigt trevliga Full poäng
Lasse
Jag bidrar med några av mina favoriter; Astrid Anderberg, en variant av de som Balonggreven visade tidigare och ett set i pressglas från Hazel Atlas.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)