Hej, jag undrar om någon känner till något om detta mönster. Det är etsat i fyra glasskivor som sitter på en ytterarmatur. Vi har två sådana här lampor, de fanns på huset när vi köpte det. Huset är byggt 1916, men lamporna kan ju vara nyare. De är elektriska och gjorda i koppar med de här glasskivorna....