Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 "Djungeltyg" - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Djungeltyg"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • "Djungeltyg"

    Är bara nyfiken på vem som har gjort mönstret och var tyget kommer ifrån.
    Kan bli gardiner till barnbarns barnet? Tycker sambon.
    Bifogade filer
    - - - - - - - - - -
    "För mycket av det goda är alldeles lagom."

  • #2
    Står det inget i stadkanten blir det nog svårt att hitta rätt. Ser inga designkvaliteer i mönstret, bara glada färger.

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Peter S Visa inlägg
      Står det inget i stadkanten blir det nog svårt att hitta rätt. Ser inga designkvaliteer i mönstret, bara glada färger.
      Nej Peter, inget tryckt i stadkanten.
      Kollade i själva mönstret om det eventuellt kunde finnas "gömt" någon signatur bland alla djuren. Men icke.

      Trevligt mönster i alla fall.

      Konstaterar att djuren representerar minst fyra kontineter.
      Zebra - Afrika. Jättepanda - Asien. Koala och Kengru - Australien, Jaguar - Nord- och Sydamerika.

      Tack för inlägget Peter.
      /Lars
      - - - - - - - - - -
      "För mycket av det goda är alldeles lagom."

      Comment


      • #4
        Jag kan bidra med lite info; tyget är från 1995-96 och är svensktillverkat. Dock fanns ingen designer angiven när det kom. Men det är ett roligt tyg. Det tyckte jag då - och tycker även nu Jag jobbade nämligen i tygaffär vid den tiden, det är därför jag vet. Kan nämna att jag köpte några meter eftersom jag gillade det. Passar väl utmärkt till barnrumsgardin

        Comment


        • #5
          Ursprungligen postat av TinaSand Visa inlägg
          Jag kan bidra med lite info; tyget är från 1995-96 och är svensktillverkat. Dock fanns ingen designer angiven när det kom. Men det är ett roligt tyg. Det tyckte jag då - och tycker även nu Jag jobbade nämligen i tygaffär vid den tiden, det är därför jag vet. Kan nämna att jag köpte några meter eftersom jag gillade det. Passar väl utmärkt till barnrumsgardin
          En alldeles förträfflig info Tina!

          Vi tackar för den, och tror också att den lilla jäntan som får nya gardiner så småningom, kommer att gilla dem.

          Tack
          /Lars
          Bifogade filer
          - - - - - - - - - -
          "För mycket av det goda är alldeles lagom."

          Comment

          Working...
          X