Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Inte illa eller hur - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inte illa eller hur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Inte illa eller hur

    Hittade några flaskor i Småland
    Bifogade filer

  • #2
    Det ser ut som om du har fått Adobe Photoshop i julklapp??

    Comment


    • #3
      Ballongflaskan (det är väl bara en egentligen?) eller lökflaskan (vad är skillnaden dem emellan?) ger jag blanka tusan i, men den blå skålen i bakgrunden ser intressant ut! Är det något av Hald?

      Comment


      • #4
        Du är uppmärksam Jung_Kee Jag tror att där finns ett par Hald Allt syns inte. Det är inte hemma hos mig.
        mvh

        Comment


        • #5
          Hehe, uppmärksam, var då? *huvudet i det blå*
          Ser ut som att människan ifråga har många vackra ting hemma hos sig i alla fall
          Jag är inte så glasfrälst egentligen, men vackra flaskor och graverat kristallglas är en svaghet...

          Comment

          Working...
          X