Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Mitt loppisbord :) - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mitt loppisbord :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Mitt loppisbord :)

    Hej

    Ville bare vise mitt stuebord som jeg fant på loppis for 80kr



    Norskprodusert på 60tallet, men jeg har ikke funnet ut hvem som har designet det enda.


    Bård

  • #2
    Det var ett riktigt fynd! Ser det ut sådär behör åtminstone inte jag veta vem som har gjort det... Det fyller sin praktiska funktion och är dessutom godis för ögat ändå!

    Comment


    • #3
      Helt galet snyggt!!!
      "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
      Konfucius

      Comment


      • #4
        Ja verkligen helt sjukt snyggt och praktiskt, vilket fynd!

        Comment


        • #5
          Sk*t snyggt...
          Teak möbler producerades ju mest under 50-talet, innan plast, spånskivor och IKEA vuxit sig stora. Sista årtionde då vi använde rent trä i våra möbler! Visa gärna upp mera teak, svenskt, danskt eller norskt. Alltid lika stor fröjd för ögat.
          [SIZE=2][B]// Melker Bäckman[/B][/SIZE]

          [SIGPIC][/SIGPIC]

          Comment


          • #6
            Underbart !!!!! Riktigt Fynd !!! Stort Grattis !!!!!!!!!!

            Comment


            • #7
              Loppisbord inhandlat i Danmark, gav några hundralappar. Innan vi skaffade widescreen-TV letade vi efter ett bord att ha under väggteven. Här fanns detta perfekta, med två utdragbara skivor (med metallknopp som stoppar i ett läge) där vi förvarar box och ljudanl. till höger finns en utdragbar skiva med med svart inlägg troligen avsedd att förvara varma drycker på. Passar oss perfekt!! Dansk är snyggt!!!
              Bifogade filer
              Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

              Comment


              • #8
                En en gång en vacker pjäs. Japp man förvarade varma kärl på denna platta (utdragbara)... Grattis!!
                [SIZE=2][B]// Melker Bäckman[/B][/SIZE]

                [SIGPIC][/SIGPIC]

                Comment

                Working...
                X