Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Omröstning: RSS-nyheter

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Omröstning: RSS-nyheter

Under en kortare tid har vi testat nyheter via RSS på forumet:

Anledningen till att vi vill testa detta var att det kunde ge ett mervärde till forumet i form av nyhetsglimtar.
    Nu undrar vi om det har det.
    Säg din mening och rösta.

/Admin
    14
    Positivt! Fortsätt en tid till.
    0%
    7
    Negativt! Ta bort dem.
    0%
    7
    /Admin
    admin@precisensan.com

Jag vet inte vad jag ska skriva... Ett tu tre röstar ni bort mig också... Tomt innehållslöst pladder utan mottagare...

Comment

Det är rätt intressanta nyheter som sänds in per automatik, för sånt här missar man annars till vardags i media. Men jag önskar att allt som kommer från RSS läggs in under den egna rubriken Antiknyheter direkt. Det är en aning irriterande att scrolla ner i sökning efter medlemmars nya inlägg för dagen.
      Alltså: Låt det fortsätta, men låt bli att rada upp 6-8 trådar på raken i spalten Nya inlägg för dagen. Den som vill få veta nytt på antikfronten, behöver bara klicka på den här nya ämnesrubriken.
      Det räcker väl?

Comment

Instämmer med föregående skribent.

saknar ett röstningsalternativ till:
        positivt men med förbehåll
        Last edited by Janne R; 2007-01-18, 02:15.
        Credo Elvem ipsum etian vivere.

Comment

Känner mig som en åsna mellan två hötappar. Det är som Persson frågade Olofsson igår "Svara nu Ja eller Nej"
          mvh

Comment

Jag instämmer tillfullo med Gideon. Det finns en del läsvärt men det bör inte blandas ihop med "vanliga inlägg". Det är numera lite irriterande att kolla upp olästa inlägg när det blandas.

Comment

När jag kollade så bestämde jag mig för vilken hötapp jag skulle välja.
              mvh

Comment

Jag undersöker om det finns tekniska möjligheter att lösa detta.

/Admin
                /Admin
                admin@precisensan.com

Comment

Tror att det ska funka så nu att nya RSS-inlägg inte dyker upp i "Nya inlägg". Nackdelen är att inte heller kommentarer på nyheterna från medlemmar kommer att ses där.

/Admin
                  /Admin
                  admin@precisensan.com

Comment

Efter att ha varit lite kluven så har jag komit fram till att det är kul med notiser från andra tidningar än de jag får i brevlådan.

Comment

Ganska jämn skägg i omröstningen. RSS-nyheterna håller ju sig dessutom "på sin kant" efter att vi tagit bort dem från "Nya inlägg".
                      Detta sammantaget gör att vi fortsätter en tid till på försök.

/Admin
                      /Admin
                      admin@precisensan.com

Comment

Ja, som det ser ut idag så tycker jag det funkar bra.

Comment

Working...
                        X