Hej!
Jag har en tavla med kubistiskt måleri. Jag kan dock inte tyda signaturen på tavlan. Tavlan skulle även kunna vara av ryskt ursprung eftersom han jag köpte den av ursprunglingen var från Ryssland.
Kan signaturen eventuellt vara kyrillisk eller är den bara svårtydd?
Jag har en tavla med kubistiskt måleri. Jag kan dock inte tyda signaturen på tavlan. Tavlan skulle även kunna vara av ryskt ursprung eftersom han jag köpte den av ursprunglingen var från Ryssland.
Kan signaturen eventuellt vara kyrillisk eller är den bara svårtydd?