Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skickligaste formgivaren?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Hallå i leran,
    Saknar några skickliga designers:
    Alf Wallander
    Gunnar Wennerberg

Kör så det ryker... so long...

Comment

Ursprungligen postat av Peter S Visa inlägg
      Tror det är syftet med mailet, tyvärr. Visa att det rådet inte är värt att följa! Och det finns ju moderatorer i forumet som säkert är intresserade.
      Tack för stödet och visst är det så, men det lämnar ändå en viss besk eftersmak
      och det känns inte direkt inspererande

Vi får se...

Comment

Låt dig inte kuvas av de idioter som tycker en massa saker. Detta forum är väl till för att diskutera dessa ämnen. Såklart kan man ha en annan åsikt om vem som bör ligga på första plats på listan men så blodigt allvar är det inte. Själv tycker Sven W. är självklar
        1:a. Jag bifogar en bild på en typisk SWEN som är 27 cm.
        Kör hårt!

Click image for larger version

Name:	HPIM6948.jpg
Views:	1
Size:	54,3 KB
ID:	521547
        Bara nyfiken

Comment

Decorera: Du är väl inte seriös som lägger ner din aktivitet i en tråd för att NÅGON, förmodligen en person med bästföre-datum utgånget hetsar dig i privatmess...kära nån, vad är du byggd av påg???? grow some balls!!!!

I vilket fall var detta en konstruktiv och intressant tråd tycker jag, synd att den självdog. Kan vi ändra på det mån tro?
          Collecting everything and nothing!

Comment

Jag försöker väcka liv i tråden med att nominera Gert Ingvar Andersson (f.1940) Bosjökloster https://www.precisensan.com/antikfor...gvar-Andersson
            Last edited by Lars M; 2023-03-25, 15:31.

Comment

Working...
            X