Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stig L

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Stig L

Hej alla glada!

Har lite "porslin" över som jag och tjejen inte vill ha, frågan e då ska man sälja eller slänga grejorna?. Kan ju inget om sånt här, men kan man glädja nån som vill köpa det är det ju kul.

La ut annons på blocket men intresset verkar vara svalt.
    Länk: http://www.blocket.se/vi/12155165.htm?ca=11_s

Ska jag slänga grejorna??

Mvh Tommy

Dina koppar är otroligt lika "Arena".......heter de verkligen Terra?

De borde gå att sälja på någon nätauktion typ Budera eller Tradera.

Comment

Hallå!

På de orange:a muggarna står det arena, de mörkbruna står det terra.
      Mvh Tommy

Comment

Ha ha såg inte de bruna...
        Det kanske är skälet till att ingen nappar, du kanske måste visa var sort för sig? Och beskriva vad det är.
        Jag tror att rätt ställe att sälja dessa är på nätauktion under rätt kategori, det är där köparna finns.

Comment

Ok, erkänner att jag bara läste första raden.....och tittade bara på den första bilden
          Tror ändå att nätauktion är bästa stället att sälja

Comment

Ok

Tack för tipsen, ska kolla runt lite på auktionssiter.
            Ibland e man för snabb
            Inte bara på att läsa

Comment

Och "högstbjudande" är lite ovanligt på Blocket. Det finns ingen annan information, t.ex när du bestämmer dig för att anta det högsta budet. Hur många bud har du fått? Och dom som kom, var du inte nöjd med dom och bestämmer dig för att inte sälja till den som bjudit högst ändå? Jag tycker det är rätt självklart att ingen bjuder med så luddiga regler.

Comment

Det högsta budet jag fått är 1600 för allt. Fått 3 bud hittils
                Anledning till att jag bara ut la det på bud är att jag själv inte har en aning om hur mycket det är värt.
                Lite därför jag började skriva på det här forumet så jag kanske skulle kunna få lite hjälp med att få ett humm om vad det är värt.
                Så nån kunnig kan ju gärna spåna lite på vad för bud jag kan acceptera.

Comment

Då förstår jag inte riktigt varför du undrar om du ska slänga grejorna, som du skrev i första inlägget. Som jag ser det ska du sälja det för 1600 till den som bjöd högst...

Comment

Fick faktiskt bud efter att jag la in första inlägget.

Comment

Working...
                    X