Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rostigt!!!?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Rostigt!!!?

jag inser hur idiotiskt det är att försöka men kan ändå inte låta bli: om jag lämnar en synpunkt på ett rostigt verktyg eller ett skruvat glas ryster forumet , men när jag lämnar ett seriöst inlägg under Allmänt: ljuder tystnaden och avsaknaden av respons! en mening genljuder mig som LS skrev(utan att citera) då är forumet dött.!!
    ha en trevlig lördagkväll allihop!
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Här behövs något upplyftande verkar det som, efter det att jag laddat bilden kommer jag att känna mig som doktor Bideen.
    Bifogade filer

Comment

Tungt mycket tungt 766
      --eller hur det nu va.

Comment

Ja enl. mina beräkningar så måste en domkraft som klarar 2ton räcka för att lyfta bort tungsinnet än om det är extra tungt.

Comment

Ha ha, det är till att vara i form och få till det riktigt snärtigt!
          --I de blindas rike är den enögde kung.--

Comment

Ja 766 du är som mjukmedlet i tvätten, allting du skriver blir så mjukt
            Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Föredrar att inte ge mig in i debatten. Den är tillräckligt infekterad ändå som den är. Jag litar inte på någon som lägger fram "bevis" åt ena eller andra hållet. Tyvärr har jag för lite kunskap själv för att avgöra vem man ska lyssna på och då är det lika bra att bara lyssna och inte säga något.

Comment

Inte hoppas jag väl att något blivit infekterat
                Vi "nördar" kan väl alla bli lite bittra över att ingen förstår oss
                Nog skall vi väl kunna unna oss att kunna vara lite fria med orden utan att någon skall ta allvarligare anstöt.
                Jag har väl själv blivit lite irriterad på 766 eller framförallt hans andra alias emellanåt - men jag kan ju samtidigt säga jag kan känna mig lite avundsjuk på hans förmåga att oförblommerat uttrycka vad han känner - utan att behöva väga sina ord på guldvåg och önska att jag själv hade mer av det.

Jag hoppas vi kan fortsätta disskutera och debattera saker utan att fördenskull behöva överge det vackra epitetet "Hackebackeskogen" som en känd skribent givit oss

Comment

Jag menade miljödebatten som förs i media. Den är väl infekterad om något? Håller mig utanför den, helst. Men rostiga skruvar debatterar jag gärna!

Comment

Kanske inte är tillräckligt aktiv i mitt studium av media - den debatten har gått mig förbi - om med media menas kvällstidningarna och TV så får jag väl erkänna att det blir väldigt lite sådant.
                    Förlåt om jag missuppfattade något.
                    Här kommer lite rostiga spikar som plåster på såren:
                    Bifogade filer

Comment

Working...
                    X