Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Slänga, spara eller sälja?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Slänga, spara eller sälja?

Hej!
    Gör mitt första inlägg här och hoppas på svar!
    Har gjort lite rensning på vinden och vet inte vad jag skall göra med det jag hittat?!
    Ska fösöka lägga in lite bilder så får ni se! Tacksam om någon kunde tipsa mig om vad jag skall göra med dem! Är helt novis på området! Kanske att man kan få någon krona för dem?
    Nu skall jag försöka få med lite bilder också... De fick inte plats alla så jag skickar ett inlägg till med resten!
    Liza
    Bifogade filer

Den här typen av "konst" brukar hänga kvar månad efter månad på Myrorna (eller liknande) trots låga priser, så jag tror det blir svårt att hitta någon som skulle vilja ha just dina. I rätt miljö blir de ju perfekta som pricken över i, men eftersom man kan få dem snudd på gratis tror jag du ska ha låga förväntningar på dem.

Comment

Tack för svar iallafall!
      Det var som jag tänkte. Kanske bäst att ställe dem på återvinnings centralen då!
      Liza

Comment

Är själv motståndare till att slänga konst och böcker. Ibland är det dock nödvändigt att göra så. Lämna dom till någon välgörenhetsloppis, men risken är att dom blir hängande där tills dom slängs är stor.

Comment

Working...
        X