har fyndat i massor saker jag gillar men har inte en susning vad det är....kan nån hjälpa mej att identifiera grejjerna *ler-*
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
hjäääälp =)
Collapse
X
-
det är en bonbonjär har tre delar =)Ursprungligen postat av viol Visa inläggFina fynd! Flitens lampa har verkligen lyst. Har du lust att lägga in en bild på den gröna glasasken i mitten? Blev nyfiken på den.
livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!
Comment
-
vette tusan men rolig är den =))Ursprungligen postat av Äjth Visa inläggVad är det för "tokflaska" som står till vänster om knoppisen? kan man få se en närbild?livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!
Comment
-
den är signerad men det är ett fat som står bakom inte en bricka =)Ursprungligen postat av Ballonggreven Visa inläggVasen framför brickan är väl från Skruf och kan vara Edenfalk. Är den inte signerad?
tror att det står ---> Hellsten Skruf H1B1-2livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!
Comment
-
hur vet man vart den är ifrån då?Ursprungligen postat av Ballonggreven Visa inläggDen stora gröna vasen ser precis ut som vinglas från Reijmyre (fast större förstås).
*ler oskyldigt* kanske ska tillägga att detta är ca en tredjedel av allt jag släpade hem... maken är inte alls road nu *s*livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!
Comment
-
Det var en 50/50 chansning på Edenfalk.Ursprungligen postat av Fireflites Visa inläggden är signerad men det är ett fat som står bakom inte en bricka =)
tror att det står ---> Hellsten Skruf H1B1-2"Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
Konfucius
Comment
-
Likörflaska från holländska De Kuyper.Ursprungligen postat av Fireflites Visa inläggvette tusan men rolig är den =))"Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
Konfucius
Comment
-
Var är tredje delen?Ursprungligen postat av Fireflites Visa inläggdet är en bonbonjär har tre delar =)
Comment
-
hade inte hunnit diska den då jag tog korten det där på bilden är bara ca 1/3 av mina fynd från igår lolololUrsprungligen postat av Kecke Visa inläggVar är tredje delen?
och alla tre delarna är exakt likalivet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!
Comment
Comment