precis en sån (PES) - design-, samlar- & antikforum

Gå tillbaka   precis en sån (PES) - design-, samlar- & antikforum > FORUM: Övrigt > Sökes & Bytes

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-07-30, 11:07   #1
T.N
Seniormedlem

T.Ns avatar

Reg.datum: Apr 2006
Wansbro Ångbryggeri

Jag söker flaskor från Wansbro ångbryggeri och modellen är typ wischyvatten med knoppölstopp och helst med ettiketten kvar hallonlemonad,citron,etc.etc.antalet jag söker är 14 st så om det mot förmodan någon som har eller vet någon som har så är jag intresserad.
T.N är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-07-30, 12:05   #2
J.J
Seniormedlem

J.Js avatar

Reg.datum: Nov 2005
Det är alltså den äldre typen av wischyvattensflaskor innan porslinskorken kom du letar efter? Att hitta sådana med originaletiketten kvar från Wansbro ångbryggeri låter inte lätt, snudd på omöjligt om du dessutom vill ha 14 st!

Måste man abolut ha sådana så är det betydligt lättare att hitta sådana flaskor utan etikett och sedan klistra på lösa etiketter, även om jag inte rekommenderar det.
J.J är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-07-30, 19:22   #3
T.N
Seniormedlem

T.Ns avatar

Reg.datum: Apr 2006
Jag söker 14 st för att jag har 36 st och full låda är 50 st så jag chansar här om någon skulle ha i gömmorna,jag sa inte att det skulle vara lätt men fy sjutton vad nice att ha 50 st i denna lådan som dessutom är orginal med text Wansbro Ångbryggeri. Kommer att söka efter dessa hemma också så med en stor portion tur så kanske det ramlar manna.
T.N är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta