![]() |
|
|||||||
| Registrera | FAQ | Länkarkiv | Forumregler | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#21 |
|
Medlem
Reg.datum: May 2008
|
Jag har hittat en tryck av Lars nyman i gömmorna. Den är monterad på papper och på baksidan står det Copyright SERITEX international AB. Försäljes gonom: SDR, sveriges dövas riksförbund. Tillverkas av : AB Nymans Serigrafiska (adress) Hoppas att det hjälper.
Senast redigerad av Sinwe den 2008-05-04 klockan 16:26. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Seniormedlem
|
Gå in på sökfunktionen, klicka på inlägg och skriv in Lars Nyman så får du den info som getts tidigare här.
|
|
|
#23 |
|
Seniormedlem
Reg.datum: Feb 2009
|
Åh, vad glad jag blir...att jag hittade Lars Nyman-tråden. Jag fick ta med mig denna tavla gratis hem från en loppis och jag tycker så mycket om den...visste inte vem Nyman 69 var... (LN) nu vet jag...tack!!
Senast redigerad av Gila den 2009-09-27 klockan 21:19. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Seniormedlem
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2010
|
Lars Nyman Var konstnär och designer. Hade ett screentryckeri fram till 1982 i Hammarby i Stockholm. Jag själv arbetade för honom i några år. Tyvärr lever han inte längre.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Seniormedlem
|
Ok. Intressant. Har du några tryck/verk av honom som vi kan få se? Eller har du tips på var man kan finna?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
besökte en loppis idag och kom över ett gäng lars nyman.bifogar bilder.mvh tina
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Seniormedlem
|
Åhhh så fina! Blir lite avis...
![]() |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
hej gila.det var ett parti från en gammal affär så dem med två fåglar har jag flera av.de är 20 *31 cm.om du vill kan du få köpa några för 50 kr st.helt nya.mvh tina
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Seniormedlem
|
|
|
|
|
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
|
|
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|