Har en undran ang Sunflower av Wärff..i helgen stod jag o vred på ett par skapelser som vid första anblicken var Sunflower..men botten på skålen hade annat mönster och benet hade inte de nedgående fårorna utan ett mer organiskt mönster som små fjäll..har tyvärr ingen bild då jag inte köpte dem..men vet någon om Wärfff gjorde Sunflower i detta utförande??
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Wärffs Sunflower i ny tappning?
Collapse
X
-
Hmmm jag minns det som fjällUrsprungligen postat av Glasmannen Visa inläggNä det var mer en grovrefflad fot lite finsk känsla
Comment
-
Okej, det är väl dags att ge sig in i det här forumet på riktigt efter att ha haft cjf på bloggbesök några gånger och alltid fått hänvisningar till PES... hehe
Jag har en fråga om min Sunflower som är bärnstensfärgad. Jag har aldrig sett den färgen tidigare och undrar om det är någon som vet något mera om det här.
Comment
-
Ursprungligen postat av engelsson Visa inläggDessa två bör väl oxå vara av Wärff o i samma serie..de e dock ovanligt stora..o den ena saknar helt fot
Hej, precis en sådan nämnd ovan köpte jag igår. Foten är c:a 6 cm hög och den är c:a 13 cm i diameter (alltså ovanligt vid i förhållande till andra Sunflower modeller). Är det en Sunflower och hur många modeller finns det egentligen? Är min en ljuslykta eller tänkt för något annat?
PS Jag har även en bärnstensfärgad variant. Fanns den i andra färger? Glömde fråga när Sunflower började tillverkas.Last edited by Katti; 2013-02-17, 17:33.
Comment
Comment